hej älskling

dom senaste dagarna har jag tänkt mycket. kanske för mycket! men någonstans djupt i mig, känner jag att du är för dum för att vinna över mig. varför skulle jag låta någon så dum, vinna över det jag vill och kämpat för? jag vet att du inte har en aning om vad du snackar om, jag vet vem av oss som egentligen inte har vänner.. jag får inte blunda för verkligeten längre, jag vill inte bli lika dum och blåst som dig. för jag är så mycket bättre än det! jag förtjänar det jag har kämpat för. du förtjänar inte att få mig att känna såhär, för du är en idiot. ett praktexempel på en stor idiot, vars hjärncell inte arbetar som det ska. bara tanken på din svidande röst får mina öron att blöda.. bara den otroliga rösten känns som skäl nog till att inte komma tillbaka. 

jag vet inte om jag bestämt mig, men jag känner såhär- om jag nu skulle få anledningar till att bli stark nog efter vad ni brutit ner mig, så kommer jag aldrig mer bli din vän. just din vän! aldrig. och det är något jag kommer stå fast vid. annars blir det beteendevetenskap eller företagande i höst. jag måste tänka, få råd, tips, självkänslan och folk som backar mig. som tex, mina vänner :) nu ska jag försöka sova. natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0