hejdå st1

ja gott folk. vad är straffet för folk som får en person att må dåligt och inte vilja gå till skolan? vad är straffet för dom människorna? jag visste verkligen inte att man kunde bli straffad för att man säger hejdå till en person, men då tydligen kränker man den personen, javoest. härligt att höra, man lär sig något nytt varje dag. 

man brukar säga att sanna vänner har man kvar när dom andra har gått, och tjejer, ni har verkligen visat vad ni går för. jag vet ingen i hela världen som kan hata en person så mycket, så att den blir kränkt av att bara se på personen i fråga. jag visste inte ens att man kunde hata någon för att man råkade dricka lite för mycket, men tydligen. det får mig faktiskt bara att skratta. så sjuuuuukt jävla töntigt!!! jag blir så fruktansvärt arg, så att jag skulle kunna .... jag skulle kunna göra vad som helst. fyfaaan,l vad patetiskt. fyfan....

Kommentarer
Postat av: sandra

jag försvarar mina nära vänner och ingen ska såra dom eller göra dom illa och du sårar och gör dom illa! Jag gillar inte dig heller och du kalla inte mig idiot för du vet uppenbarligen inte var de ordet betyder

2010-07-12 @ 10:23:53
URL: http://sandrarengren.blogg.se/
Postat av: sandra

du har ju inga nära vänner kvar så du vet nog inte hur man skyddar sina vänner

2010-07-12 @ 10:25:55
URL: http://sandrarengren.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHA,



Du har vänner älskade amina, för du är kickass!

Dom där som yttrar sig vet uppenbarligen inte mycket om dig!



PUSSS PÅ DIG ÄLSKLING!

2010-07-13 @ 18:54:16
Postat av: sanna

oj nu missa jag att skiva namn, SANNNNNA ÄREEEEE!

2010-07-14 @ 11:12:02
Postat av: emma

va ska du sluta i klassen?!:O<3

2010-07-23 @ 20:43:39
URL: http://kjellem.blogg.se/
Postat av: emma

Sv: aa jag har förstått att det är lite knas där, men hoppas det löser sig skulle vara astråkigt om du slutade:/

2010-07-27 @ 14:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0