jag älskar dig, min pojke

robert lars emanuel larsson.

på lördag är det exakt ett år sedan vi sågs för första gången. jag hade verkligen ingen aning om att jag skulle hitta världens bästa kille, på ett flygfält mitt ute i skogen, när jag egentligen hade en annan dejt inplanerad. vem hade kunnat gissa det? 

jag är nog en av de lyckligaste tjejerna, som har fått turen att få bli din. jag är glad för dina val som du gjorde, att du valde mig, stod på dig och att du lät mig ge dig en andra chans. jag är glad för att jag gjorde det! vi har så mycket historia bakom oss. vi har hunnit med så mycket på ett år. jag kan inte fatta att det gått ett år sen jag såg dig första gången. 

det tog mig en månad och sex dagar att bli kär i dig. "ingen förbjuden frukt", gjorde mig otroligt glad den kvällen då det blev du och jag. Jag hade en pojkvän, jag var förbjuden frukt... det var helt otroligt. Jag är fortfarande lika kär i dig, som den dagen jag kom på mig själv genom att vara dödskär. Jag blir nog mer och mer kär för varje dag faktiskt. 

Vi har haft våra svåra tider, vi har bråkat, kallat varandra dumma saker, busat, haft skit kul, gråtit i varandras armar, varit helt otroligt feta, äckliga, legat inne i flera dagar och bara kollat på film, skolkat, haft sjuuuukt mycket mys, och... ja. vi har varit med om så otroligt mycket. du är verkligen min bästa vän. och världens bästa pojkvän också! jag älskar dig mest, och jag menar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0