ÖÖÖÖÖÖÖN

igår var det arvingarna på ön, JAG DÖÖÖÖÖR!!! jag kramade casper och tog tre kort med honom :D så jäkla grymma människor. fyfarao vad häftig jag är. och grymt bra också! vi dansade hela kvällen, och jag bara njöt av att få vara med mina ääääälsakde väääänneeeeeeeeeerrr (!!!!!!!!!!!). V Ä N N E R ! 

jätte mysig kväll! sen sov jag hemma hos min vän, alexandra. och imrgon ska jag vara med en kompis som heter Lina! bara så ni vet. 

och älskling kommer hem imorgon!!! WIEEE. saknar honom så tog mycket. vääärldens bästa älskling :) den 24 juli är det exakt år sen vi sågs och kysstes för första gången. vi hade verkligen sådan tur du och jag baby. världens bästa dejt någonsin! jag älskar dig oändligt många gånger runt jorden, och tillbaka igen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0