tjabba

imorgon åker jag till göteborg med mamma, johan, tre småsystrar och en storebror. bosätter oss på... någon camping och bor i tält. det ska bli fint att bada när man suttit i en bil i åtta timmar! på onsdag blir det liseberg, jag ska fan åka balder tror jag :D på torsdag knallar vi hem igen på eftermiddagen, men först blir det en tripp på stan. sen sover älskling hos mig hela helgen, underbaaart. 

laddar nu ner remember me och en säsong av full frys för att kunna underhålla mig under bilresan/i tältet. länge leve full frys, älskvärt! inatt sover jag med lillasyster wilma. godnatt :)

Kommentarer
Postat av: sara

tack!

2010-07-20 @ 11:55:49
URL: http://barasaraolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0