Att stanna upp ett tag, kan ibland vara enda möjligheten till att gå vidare

jag har kommit fram till att ingen ska få förstöra mina drömmar eller min vilja. jag fortsätter tvåan, och trean. jag ska klara det. varför ska mina drömmar få gå i kras pga någon som bara vill mig illa? hehe, hell no.

imorgon åker jag och älskling till värmland och stanna där tills på söndag. på måndag börjar jag sommarjobbet som jag kom in på, fast man vaar tvungen att bo i uppsala som någon sa. men icke! :) 

och juste, någon sa också att robert hade gjort något endast för att vara elak mot dennes pojkvän, men se så falskt det var. undra vem som beter sig dåligt egentligen. less på falska människor nu! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0