girls just wanna have fun

åh vad lycklig jag blev när jag kom hem och fick träffa robert! sket i att jobba på tisdagen, hade sån tusan mensvärk. men pallrade mig dit idag, och det gick ganska dåligt. sålde bara tjugopaket på fem timmar.. brukar åtminstone ligga över tjugo, blä! fick min första löninglapp också, får 1500 i slutet av denna månad, skönt :) 

imorgon så drar jag in till stan med emmelie, elin och robert (förhoppningsvis andreas) för att köpa lite yrkeskläder tills på fredag då vi drar på parre! fett kul det ska bli. vi ska vara sjuksköterskor, och robert dragqueen. tema yrken alltså! yeah, längtar. men innan det så blire jobba från 11-5 och tjäna lite cash. 

på lördag så får jag äntligen träffa tjejerna också, det ska också bli hur kul som helst :D på söndag blir det alec, och det känns förtillfället otroligt skönt med sommarlov och sommarlovskort. den ända som sitter och skaver är jobbet... men vad fan, tre gånger i veckan? hur värt?!?!

äshh...... venne...
gmn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0