hej

vaknade halv elva morse, och kunde inte somna om. det gjorde inte speciellt mycket, bror min kom upp och vi beslöt oss för att gå ner och kolla på saw6 tillsammans. fan vad jag älskar saw filmerna! dom är verkligen helt grymma. älskar dom.

idag har jag hunnit med att beställa ett penselset med 21 borstar och kläder ifrån hm. skönt som fan. det ända som fattas nu är att robert skulle vara här. vi planerar lite inför fredagen iallafall, och det ser ut att bli en bra dag :) och den 27 ska vi förhoppningsvis till grönalund tillsammans med rebecca och någon mer som kan hålla rebecca sällskap medans jag och robert åker karusell...... hehe nedå.

nu är det mat snart, men nästa station är storstädning i mitt rum och fixa inför sminkhörnan som snart är klar :D

Kommentarer
Postat av: Moa

Hej! Tänkte fråga vad den där internetsidan hette där man kunde beställa smink från utlandet, du visade den hos mia en gång..kommer du ihåg? :)

2010-06-07 @ 20:41:56
URL: http://moabergfoth.blogg.se/
Postat av: m

Ja Elf var det! Ska kolla där nu! Tack! :)

2010-06-08 @ 09:30:57
URL: http://moabergfoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0