i love you bubben

älskade pojke. vad skulle jag göra utan dig? du är det bästa jag har, och jag är så stolt för att jag har dig. du är så fin på alla sätt och vis, och jag kan fortfarande inte förstå att du faktiskt är min. jag litar på dig till 110%, och jag vet att du alltid finns där för mig när jag behöver dig. jag hoppas vi får en underbar sommar och att vi kan ha den bästa ett årsdagen någonsin, det ska vara du och jag. jag älskar dig otroligt mycket, av hela mitt hjärta och oändligt många varv runt rymden och tillbaka igen. tack för att du min, jag är din föralltid. pussamina :)

Kommentarer
Postat av: babert

Du är så jävla underbar amina ! Jag älskar dig mer än vad du tror ! du är mitt allt älskling <3

2010-06-09 @ 11:35:11
Postat av: fia

saknar dig också!

2010-06-10 @ 14:44:06
URL: http://sofiaanttila.blogg.se/
Postat av: Kevin

Rymden har ingen bestämd form. Så du kan inte resa flera varv runt den! PAH!

2010-06-11 @ 14:06:49
Postat av: amina

det är det jag menar idiot. det skulle ju aldrig ta slut

2010-06-14 @ 22:11:19
URL: http://aminis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0