jag har en kuk i pannan

tjena mitt bena. har varit i uppsala idag, första dagen på kursen till sommarlovsentreprenör. intressant och skönt att träffa nya människor, och att inte känna någon :) fick dock urinvägsinfektion mitt upp i alltihopa, så nu kan jag inte kisssa... de gör jätte ont. och jag har feber och ont i huvudet och är trött. men som tur är, så är min älskling här och tar hand om mig, så underbar. lille gubben! 

så antingen, om inte jag blir bättre i kissimurran, så åker jag till sjukhuset imorgon och far sedan iväg till kursen. eller, om de blir bättre så åker jag iväg som vanligt. börjar halv nio... usch. och slutar fem, blä. efter det så blir det ekonomikumparken med (1,2,3) fanta och rosé, en gångsgrill och kedjerökning. fan vad nice! härliga människor på det också, och sen ska jag hem och sova gött i älsklings säng och upp kl 7 dagen efter.... kuuuul. 

tror jag ska hitta på någonting att jobba med i söderfors iallfall! pallar inte åka tåg in till uppsala och göra saker. vill verkligen sminka, men jag känner, hur många är det som vill bli sminkade under sommaren? det är ändå då man sminkar sig som minst... men vem vet. jag kanske skulle kunna hålla en smink kurs också. det skulle vara grymt kul ifall folk kom. annars ska jag nog sälja jordgubbar och massa fruktsallad och ice slush nere vid campingen, det kommer gå hem med tanke på att vi är bland dem största campingarna i sverige... det är en del folk där. shooot.

herrå. amina anfaller, over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0