the last song

började ladda ned The last song nyss, allting gick skit bra på ungefär en tio minuter, då den slutade på 95,7% och nu vill den inte fortsätta? laddningen ligger ungefär på 0.3 Kb/s... drygt. 

vilken jävla dag. först så är bussen en kvart försenad, vilket leder till att jag missar tåget till gävle. och nästa gick om två timmar. bestämmer mig för att åka hem istället, men då går nästa buss om en timme. på stationen så ligger ett fylle helt däckat, två personer ringer polisen, och jag kan inte fatta vad poliserna sa.. "men det är ju varmt och skönt ute, så han kan gott och väl ligga där tills vi har tid att komma dit". fyfan vilken skam!! 

nu kommer man hem, väntar på robert och tror att han ska komma om en timme, nej, då är det typ fyra timmar kvar innan han kommer. bestämmer mig för att se på the last song, och då är vi tillbaka på den första raden. den har slutat ladda! vad kommer här näst?! jag blir så jävla arg på livet just nu. FY

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha råkade ut för precis samma sak med den filmen :p stannade helt för mig

2010-06-17 @ 21:25:06
URL: http://miillapeersson.blogg.se/
Postat av: amina

sv: ah, drygt :( för de fortsätter verkligen inte.

2010-06-17 @ 21:38:46
URL: http://aminis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0