welcome to the club

i fredags tog sanna studenten, så jag var där och tittade på henne och sminkade och fixade hennes hår, hon blev hur fin som helst. det var så underbart när hon sprang ut, rös i hela kroppen. är så stolt över henne! sen följde jag med till hennes mottagning. och efter det åkte jag till rebecca och firade henne lite, efter det blev det stadsparken med robert o rebecca, men vi var väl där i en timme knappt, vi skulle egentligen inte dit. dessutom så blev jag så grymt ledsen också, så jag var inte så pepp på att vara kvar efter det, så vi åkte hem och grät istället. jag är otroligt tacksam för att du alltid finns där och förstår robert! tack<3

lördagen var helt enkelt underbar, utan tårar och utan några som helst fighter :) vi hade det mysigt som fan, och körde en liten harry potter maraton, mihi. nu är jag hemma och har precis ätit grillat med la familia. vi får se vad eftermiddagen har att bjuda på. hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0