happymeal can beställas enligt tallriksmodellen

rätt sliten en sån här söndag. hade kul igår kväll! drog dit med sandra tillslut,  as nice :D fick helt sjukt ont i magen senare bara, så var tvungen att dra hem vid ett :/ fast den var ändå slut då, så de gjorde inget.
kom hem och mös med världens underbaraste älskling istället, guuud vad mysigt det va att bli uppvärmd och ha någon som tyckte synd om mig när jag hade magont. åt korv med bröd (observera att korven var rå.. knas), sen lag vi oss. somnade vid fem hehe
imorgon är det skola, vilket jag inte är så glad över eftersom de är snö ute.. och då blir jag inte alls sugen på att stå ute och vänta på både buss och tåg. blev inga bilder i lördags, eftersom jag tog fel kamera.. den som var sönder. dumihuvudetjagäär. ska tagga nu, tja. tjejer i klassen, ta med pengar imorgon så drar vi en donken eller cupido. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0