i will always love you, my darling.

ja trogna läsare. nu ligger jag här i sängen tillsammans med min käre pojkvän som somvanligt luktar pungsvett om händerna, som han kärleksfullt trycker upp i nyllet på mig. idag har vi sju månader! och det är lika underbart som vanligt att känna att det är han och jag en hel dag. att bara en hel dag, få mysa med varandra och bara prata om alla roliga minnen vi har tillsammans. vara feta och ha jätte mysigt under täcket (hihihihi) 

vi har gjort cornflakeskakor idag (HELT SJUKT GOTT), och mumsat varma hallon med glass. nu kollar vi på världens roligaste film, dvs, what happends in vegas, för typ sjuttiohundrade gången. vi ska alldeles strax gå upp och ta lite 
friskt luft, sen in i duschen och slicka varandra i öronen. mums! 

imorgon är det skola, hejaheja. nu ska jag ta fingrarna ur röven och stänga ner data skärmen. BYE BYE BITCHEEEEEEEES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0