knock you down

skolan har ba rullat på idag. sov på typ hela hantverkstekniken vilket var jävligt värt :D kändes så otroligt skönt med ett nytt schema, och att sluta halv fyra idag var helt sjukt underbart, istället för att sluta halv fem den första dagen. skiljer en timme, men ändå så jävla awsome.
jag skulle baka lite tills imorgon, då robert fyller år. men det gick skit, så jag blev arg och gick och duschade istället, så fick han sköta jobbet! hehe.. blir as gott tror jag. nu sitter han och sjunger till våran låt, och jag floskar i sängen med mig själv. nice.
så älskling blir alltså hela sexton år imorgon, underbart. min lille plutt! antar att vi snart ska kolla på excalibur, vilket han tjatat om ett tag! så, okej då. men nu fes han här, så det luktar illa. därför tänkte jag pysa! hehe hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0