no one here likes you, go away.

har inget mer att säga än att nu har jag påsklov och det är awsooome! förhoppningsvis så ska jag träffa tjejerna imorgon, och att robert åker till värmland i tio dar. så jag kommer antagligen dö pga saknad. men jag ska försöka överleva. 

tvn fungerar inte i vårat rum, så vi kollar på samma filmer hela tiden.. börjar tröttna rätt rejält. och jag har inga bilder på denna data så bloggen blir helt sjukt tråkig. ska försöka åtgärda det! 

nu kände jag mig lite allt för seriös, så därför ska jag avsluta med ett roligt skämt: vad har en trebarnsmamma och en person som hann med bussen gemensamt? SLAPP SPRINGA!! hehehe. fungerar alltid när man är på dåligt humör. åt glass och pannkaka nyss iallafall, gott vare. nu ska jag spela bloons och pussa på rogga the man!

gnatt

Kommentarer
Postat av: Allan

Du skriver aldrig något om din käraste bror. Fan vad elakt liksom. OCH DIN MAMMA ÄR FAKTISKT 4 BARNS MAMMA!!!!!!!!!!!

2010-04-16 @ 21:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0