party in the usa!

HEY. jag fick mvg- på en svenska inlämningsuppgift, lite glad elle? :D:D och idag fyller min halvsyster bella år, så jag har ätit massa kakor! fast egentligen gjorde jag inte det.. men de låter inge bra om man säger så. vi får låtsas som att jag åt jätte mycket!! ok?

bara jag som är otroligt taggad tills på lördag? eller ja, på hela helgen? ska jag träffa mina saknade forsbacka vänner som jag itne träffar allt för ofta. på fredag alltså, det glömde jag nämna. dumfan! mihi :D och jag måste verkligen hitta något jävla plagg och ha på mig... hm, får gå in ppå stan imorgon för en tredje tripp.. kommer väl sluta illa :)

hoppas verkligen att ni följer med, frida och sofia. tjaråå. jag saknar sanna<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0