saturday fever

lördag morgon, klockan är tjugo i nio och jag vaknade runt åtta. ovanligt nu för tiden? näej, vaknar såhär tidigt hela tiden. min hjärna har fullständigt ställt in sig på att kliva upp till skolan. drygt som korvspad.
hursomhelst. dagen kanske bjuder på fest. maskerad ute i vendel och kanske ska hänga på bel och gänget. bara det att förfesten inte släpper in mig, drygt. kanske får sitta hemma under bordet och knutta.. eller? vi får se. har för den delen ingen dricka heller, men jag är ju fett rolig ändå hehe
robert sover fortfarande och ja har halsont. om det nu blir fest, så ska jag göra en crazy make up :D med massa massa glitter och krumilurer och ansiktsstenar. hur kul som helst. men tubert stannar hemma ikväll, han är inte med på listan den stackarn! kommer sakna honom... om jag ska dit, fortfarande ett mycket stort OM.
nu ska jag lätta på trycket. vi hörs fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0