this is me

hejhallå! det känns otroligt skönt att skoldagarna bara rullar på helt utan problem. man går aldrig hem därifrån utan ett leénde på läpparna! och idag har min älskling fyllt år, så honom har vi firat :D ätit massor av kakor och hela eftermiddagen har bjudits på skratt och mys!
i helgen vankas det fest, jag undrar om DU alec, vill följa med mig? :D har ju inge gratis sms, men ba att höra av dig eller ringa. om inte jag ringer dig vill säga. hursomhelst, så. igår spökade de som fan i mitt rum! det var någon som visslade!! på riktigt. det var inte robert, och inte jag. och jag hörde att det kom ifrån där han stog. ingen utanför rummet, eller i kevins rum. jag tror jag råkade lägga en klick i trosan! vettskrämd ba
imorgon ska jag troligtvis träffa sanna! hur underbart som helst. och på det har jag även sovmorgon, muuums. kan det bli bättre? näej :) och juste, jag hade skinnjacka idag, det ger mig en tro på att vi kanske får grönt på sista april ändå. men vem vet?
nu ska jag kolla in världens bästa blogg, har inte tid med detta längre. tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0