underbara älskade

åkte till alexandra vid två tiden i lördags, då vi redan började fixa oss typ :D haha (exalterade ja) sedan åt vi en helt grymt as god mat, som vanligt hemma hos familjen melberg. runt halv åtta så åkte vi in till tierp för att ta tåget in till uppsala. i skyttorp hoppade andreas, robert, elin och emmelie på. sen bar det av mot 677an för att åka till knivsta.
sen blev det as party! hade hur kul som helst, och det var awsome. mot slutet så blev det bara tjaffs och bråk så polisen kom oh vi var tvugna att dra. kom hem till skyttorp vid typ fyra och då gick vi och lag oss, baaaara skönt.
när jag och robert kom hem vid fyra på söndagen, så sov vi direkt och vaknade runt nio :) kollade på två filmer och sen däcka vi igen vid två, haha. helt utslagna! det är helt sjukt skönt att vi är lediga idag, annars hade jag inte pallat. snart ska vi gå till ica och köpa en massa mysiga saker och ha det underbart. (älskar dig min superman!)
imorgon är det skola, då får jag träffa supertjejerna. hadebrava. hej så länge! bilder kommer komma ifrån lördags :)

Kommentarer
Postat av: Babert

Jag älskar dig mest och det kommer jag alltid göra, oavsett vad. Du är bäst gumman <3

2010-03-16 @ 15:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0