utan snus i tre dagar

japp, hallå där folket. nu sitter jag nerbäddad och naken i sängen min tillsammans med min varma älskling och kollar på svärdet i stenen! han leever sig in i filmen så otroligt... pratar med sig själv och skriker och har sig. det är min älskling det :D
hursomhelst. ganska rolig skol dag. på hantverkstekniken skulle vi egentligen göra läppar och ögonbrynsskulptering, när jag var klar med det på sofia så struntade vi i att hon skulle göra på mig. så jag gjorde en make up på henne istället, snyggbrud_93!!!
efter det gick jag på stan med alec för att hitta något att ta på sig tills på lördag, då det är party :D visst? men jag fann inget :( det enda jag fick med mig hem idag var några penslar och fyra ögonskuggor.
röd, gräddvit, lila, och grå. dem färgerna :) men nu ska jag tagga. tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0