you gonna be a shining star

sitter på svenska lektion och har haft nationella prov, jag är klar. men det verkar som att de flesta fortfaradne skriver för fullt på datorerna :P det gick väl helt okej antar jag.

snart är det lunch, det gillas. jag är hungrig! och efter det är det hantverksteknik, kul!!! :D när jag slutat ska jag gå en stund på stan med alec för att hitta något att ha på sig på lördag och för att dessutom fylla ut garderoben lite..

fick ett underligt sms av lina igår. jag trodde hon skoja, men hon hon har inte svarat. så jag börjar bli väldigt orolig på vad det är. så, lina. om du läser detta kan du väl ringa mig eller svara? :) pusspådig!

näej, nu börjar jag tröttna. och det var någon som ville att jag skulle uppdatera mera. det ska jag försöka med. men internet är en fitta, så det går inte så bra. HEJDÅ :D

Kommentarer
Postat av: Alec

Shop til' you drop honey ;)

2010-03-02 @ 12:52:43
URL: http://cookiesandmilk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0