combination

älskling stannade kvar över natten som tur var! mysigt var det iallafall. min bästaste!! skolan rullade på, hade hår på Hantverkstekniken, så jag lockade sofias hår i en viss teknik, och faaaaaan vad fint det blev. hon som har världens längsta hår också, mumsi! på gympan hade vi orientering, fick skit ont i halsen efter det och nu kan jag knappt hosta för det känns som att hela magen ska flyga upp, det gör verkligen ont. har tagit as många halstabletter och druckit det, men det blir inte bättre..

måste plugga till det äckliga provet vi har imorgon, måste få mvg också, annars jäklar. kanske lika bra att börja, men vill så gärna testa en frisyr vi lärde oss idag på madde eftersom jag ska fixa henne till balen. äesh, får bli senare. pössokram
fridasarasofia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0