eller?

var ett tag sen man ver hemma. har varit på flykt i en vecka och fyra dagar, exakt. flygit omkring och trängt mig på hos folk, men det är ju alltid mysigt. nu är jag hemma iallafall, vet inte om det ska kännas bra eller dåligt, men jag får ta det som det kommer. 

robert har iallafall flyttat hem igen, och jag kommer inte ha någon att kunna pussa på varje kväll :( men samtidigt är jag hur glad som helst över att han äntligen har kunnat få komma hem till sig igen. hoppas han mår bra utan mig ändå. pratar med han i telefon, och han säger att jag ser trött ut.... hm?

valborg var iallafall kanon fram tills dess att klockan blev ungefär nio, och en rastafari och brat kom och dunka ner mig och robert. både han och jag har fortfarande as ont.. hehe. eftersom att robert fick snetenning efter den jäveln så var vi hemma runt halv tio i roberts säng och snarka :D HAHAHAH. men det var ialalfall en sån jävla värd valborg. jag snodde en korv ifrån ett stånd helt random och gav sen bort den, ingen aning om varför. tappade bort mobilen också, så nu har jag ingen :) sorry brudar. bilder kommer :D HEJ!
allt mitt nya smink har kommit, yeeeeeeeaaaaaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0