everything

vilken underbar långhelg. sen i torsdags har jag bara myst med robert! fast torsdagen gick iofs åt till att bara sova och må jätte dåligt, men nu är jag bättre :D åkte hem too honom på fredan, mysigt. vi fick två biobiljetter av roberts pappa för att vi hade varit så duktiga och städat köket, värt? städa oftare!! 

har som sagt haft en jätte mysig helg, men är för tillfället hemma och saknar min älskling redan. måste plugga och ringa sanna. efter det ska jag sova som en stock. om jag inte åker till sanna såklart! brukar alltid kunna bli en sådan impuls grej för mig på söndagkvällarna. hon är grym! näej, nuni. nu ska jag ta tag i något! over and out

Kommentarer
Postat av: sandra

tack gumman<3<3

2010-05-16 @ 21:19:52
URL: http://sandrarengren.blogg.se/
Postat av: sanna

Jag är svååår att få tag i jag vet!



men ikväller kommer du hit och sover med mig gofis.

2010-05-17 @ 09:48:31
URL: http://coldasfiree.blogg.se/
Postat av: Babert

Jag älskar dig gumman ! <3

2010-05-17 @ 19:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0