how do I get you alone?

jag har så många bilder jag vill lägga upp, men eftersom jag inte har photoshop så kan jag inte förminska bilderna och ändra färger och kontrast osv, och då är det så sjukt jävla jobbigt att ladda upp, det tar typ hundra år och dels så blir dom fett fula... min dator är alldeles för seg för att hålla på i paint också. jag får vänta tills turen vänder sig och jag hittar någonstans där man kan ladda ner!

idag på idrotten vare paddling som gällde, fan vad kul det va. jag och frida ba ägde hela fyrisån, kändes jävligt fint. krockade lite då och då med malin och emma, men vad fan ;) 

eeee... är jag och frida taggade tills på fredag eller? svar: JAAAA!! 
vem får inte komma in på systemet? HUNDEN KATTEN GLASSEN 

sara, förbered dig på en hel galen kväll :) pusspåer. kanske dags att ta dag i plugget, prov imorgon och jag känner att jag inte riktigt är hajj på det där med kroppstyper... kanske ska ta tummen ur röven och börja jobba lite. vi hörs, tjaaa!!

älskar dig robertjansson<3

Kommentarer
Postat av: Niccole

Jag HAR SKIVA! :D

2010-05-26 @ 21:40:55
URL: http://tvaungaforaldrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0