i never really care until i met you

i fredags så var det mattenationella, som jag tyckte gick hyffsat bra. men, höga förväntningar är inget jag ska ha. efter provet slutade vi, och då gick jag till jobbet. eller, vi får hoppas på att det blir mitt jobb! just nu gör jag lite provision i tio dagar, och det gick faktiskt rätt bra. sålde som mest 3 pkt/h, vilket är det man ska sälja under provisionstid, och det var ju som sagt första dagen.... så säg inget elakt nu. 

efter det åkte jag hem med rebecca och robert och åt tacos och somnade mycket tidigt. hela lördagen låg jag och pälskling ute i solen och stekte, och idag är det endast plugg som står på schemat! 

och än en gång så känns allt bra för tillfället. jag hoppas innerligt att det håller i sig! för jag älskar dig robert jansson.  du är ljuset i mitt liv, släck inte det



Kommentarer
Postat av: fia

sv: Du ÄR vacker amina! <3

2010-05-24 @ 17:58:38
URL: http://sofiaanttila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0