idol 2010!

nu ska jag framföra ett riktigt detaljerat och ointressant inlägg om mitt idol 2010. jag börjar redan ifrån när jag åkte hem ifrån min apu till storvreta och min älskade pojkvän. vi gjorde inget intressant som är värt att läsa, så jag utgår ifrån att runt elva så slocknade vi, och vaknade klockan ett. drack lite te och packade de sista sakerna. Lojje skjutsade ner oss till storvreta för att hämta upp rebecca, och sen for vi mot stockholm. Var framme kvart över två, och vi hamnade långt fram, vilket var skönt. det hade nog bara kommit runt ca 50 pers. 

Det var pisskallt som in i helvete, men polare skaffade vi ju. Så vi fick ju umgänge. filtarna vi hade tagit med oss gav inte speciellt mycket värme, men jag kan säga det att, dom 8 timmarna vi satt där ute i kylan och skakade, gick helt sjukt fort. Känns knappast som att vi väntade så himla länge, vilket var skönt. Men runt tio blev det iallafall insläpp, och jag var helt vild framför kameran så fort jag fick minsta lilla chans att synas, hahaha! jihde verkade fett tjurig också... fan för fan.

sen var det äntligen våran tur att få spriiiiiinga in i kulturhuset!! :D:D det var så jävla härligt. Jihde tröck på en sån där grej som låtar fett högt, och sen ba kuta alla. Jag sprang ifrån mina homamates och hamnade med några fränlingar i trappen i kulturhuset, men det var ju kul det med. Fira insläppet med några andra osm jag inte känner hahahah. Sen fick vi skriva in oss, och sen var det pang på toan. Sedan gick vi in till storasalen där verkligen ALLA människor sitter. Vi kom precis när det var våran tur att vänta på att få gå till förjuryn. Jag hade lapp 43666, härligt. 

Varken jag, robert eller rebecca gick vidare. Det gjorde nog ingen annan heller som fick gå till denna jury. Inte en enda jävel som hade gått dit hade gått vidare, satteee. Dom sa att jag hade en bra röst, men att det fattades nånting. Det var ju skönt att höra iallafall, till skillnad frå vad dom sa till rebecca. Hon hade tydligen valt fel låt, men var helt grym på att sjunga. eh? okej, då ber man den personen sjunga en annan låt tycker jag, men icke.

Så efter det gick vi upp till salongen igen, och jag och rebecca bestämde oss för att spela in en lite trudilutt i Studiobåset som fanns där. Haha, vi sjöng I kissed a girl och fan va kul det va. Helt sjukt dåliga. fick med mig skivan hem också, niiiceee. 

Var hemma halv fyra, och då gick jag och tubert och sov direkt!! skönt. kvart i ett inatt vill jag kolla på hajen, hoppas jag är vaken bara. men jag glömde självklart min påse med massa saker i på tåget, bla kameran, skivan, alla läkerol saker som vi fick i goodiebag (det betydde ju mest liksom). men det får jag hämta ut på måndag, så det är chill. Hejdå, bilder kommer på måndag! men en sak är säker, jag ångrar ingenting av detta. Det var skit trevligt och mysigt även om det var as kallt. Ett jävla äventyr alltså! Men min syn på idol har ändrats totalt, verkligen. pussohejdå

Kommentarer
Postat av: Elin Löfgren

Ni verkar haft kul på idol, synd att ni inte gick vidare ;(



iallafall, ja, vi kan ta det på månad. Men måste bara skriva två saker. Jag menade inte att jag tycker så, alltså om "prissessan amina" jag menade att det kändes som att du tyckte typ varför pratar du ens till mig. Det kändes lite olustigt bara. Inget annat.



Och nej, Jag vill inte att du ska få skuldkänslor. Jag berättade bara om min uppväxt, eftersom du sa, att jag inte vet något om eran, så ska inte jag uttala mig. då tänkte jag att jag lika gärna kan säga min, så hon vet liksom. Inget annat. Hatar när folk tycker synd om mig :P för det är inte det, alls!



Men men, vi kan prata mer i skolan, fast egentligen verkar det mesta som ett missförstånd i mina ögon. Vet inte vad du tycker. Hoppas du fattar det jag skrivit nu :P



och du, träna på att ta åt dig av komplimanger, det blir så mycket roligare för en själv då. :D hihi



Kram.

2010-05-09 @ 02:42:39
URL: http://tokbraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0