lita inte på någon, inte ens dig själv.

har svenska lektion nu och min novell blev klar redan förra lektionen eftersom att jag hade grymt mycket tankar och en hel del saker som hände runt om mig med robert, så det blev vad min novell handlade om.

men det kanske är lika bra att berätta vad som egentligen hände. jag fick höra att robert hade varit otrogen, vilket vi nu fått reda på att det inte är sant. dom ljög, och det var ganska uppenbart också om man grävde lite djupare ner i vad dom sa osv. jag blir så jävla less. jag förstår faktiskt inte hur man kan ljuga om en sådan grej, det är ofattbart.

men nu är ju det löst iallafall, och på lördag är det nio månader. nio, underbara månader. robert är det bästa jag vet! min bästa vän, och min pojkvän. jag älskar honom helt sjukt mycket, jag tror inte ens att jag förstår själv hur mycket jag älskar honom.

nu blire facebook! hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0