men jag föll för dig och du förtjänar en nominering för rollen du spelade

jag brukade säga att det inte var lätt när det är svårt, men skönt när det går. det är förfan inte ens skönt längre. jag är bara less på alla sjuka förhoppningar och förlåtelser. alla ord som kanske inte betyder något. hur ska man veta, när en person har svikit så mycket att all tillit har försvunnit? om jag fick önska mig vad jag ville, så skulle jag spola tillbaka tiden och få allting ogjort.

men det är precis som i låten, jag kan inte gråta längre. har tagit slut på tårar! det är förjävligt...

Kommentarer
Postat av: Maddee

Men hallå?! Vad är de som har hänt, skrutt??

Jag finns, o de vet du :) <3

2010-05-21 @ 11:53:53
URL: http://maddeeliindberg.blogg.se/
Postat av: Fia C:

Hälow, vad är det för låt!? jag hittar inte nånstans vad den heter D:

2010-12-26 @ 21:07:11
URL: http://fffiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0