on the days I can't see your'e eyes, I don't even want to open mine

igår måste ha varit en av de värsta dagarna i mitt liv, även fast jag mestadels bara var chockad och inte ens kunde förstå att det var sant, att någonting så hemskt kunde vara sant. jag kan nog fortfarande inte förstå, det känns bara underligt och väldigt, väldigt illa. tjejerna i klassen stöttade till 110%, och det var väldigt skönt och det förtjänar dom all kärlek för. åkte till sanna efter skolan och även hon gav mig mod, och styrka till att göra det som kändes rätt. att följa mitt hjärta helt enkelt.

jag vet att många kanske tycker att jag är dum i huvudet, men vad gör man inte när man är kär? man är så jävla blåst, men det jag och robert har... det är värt så jävla många chanser. jag vågar satsa igen! och jag hoppas förjävla mycket på att det är värt det, och jag tror det. jag litar på mitt hjärta, och mitt hjärta tillhör dig robert jansson. vare sig du vill det eller inte. han kom till mig igår, saker och ting löste sig och jag sket i skolan idag för att kunna få lite extra tid. kände som vi behövde det. jag älskar dig, min underbara pojke!


även om du såg ut såhär underbart fin i håret, så skulle du fortfarande vara den finaste pojken :) hehehehe! blondie på igång, HEY

brodern brås på min älskling också. (dock är simon snäppet sötare...)

Kommentarer
Postat av: Anonym

började fan nästan gråta nu.. gud vad fint skrivet eller ah

2010-05-19 @ 17:11:53
URL: http://jagfannyjohansson.blogg.se/
Postat av: cookiesandmilk

Så länge du vet vad du vill :) <3

2010-05-19 @ 20:17:45
URL: http://cookiesandmilk.blogg.se/
Postat av: Anonym

så fint! vad har hänt?

2010-05-24 @ 20:18:32
Postat av: amina

det angår inte dig om du inte ens kan skriva vem du är

2010-05-24 @ 20:50:49
URL: http://aminis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0