snart blir min sminkhörna pimpad!!!

det sista är är ett bord, vilket kanske inte syns. ska bara ha en skiva som bord.... då hajade ni va? mmmm längtar. och jag måste köpa en äcklig liten extern till min dator också som ligger minus på sitt minne... det heter inte duga om ni frågar mig. absolut inte. 

hursomhelst, jag har tagit tre huvudvärkstabletter, ätit, druckit vatten och gud vet inte vad. ändå så går inte denna smärtsamma och deprimerande huvudvärken över :( jag vet fan inte vad jag ska göra. klarar inte av att vara i skolan med den, den tär verkligen på mig. känns som att hela huvudet trycks och sprängs i småbitar. blir helt gölen. och bätter blire inte av att jag är utan robert. det är så jävla orättvist.. hoppas det blir hej värmland nästa termin! då blir det en egen lägenhet och träffa varandra varje dag! puss på det. nu ska jag ta en treo och dricka vatten. hej :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart kommer stolen ifrån? =)

2010-05-06 @ 20:45:34
Postat av: amina

sv: ifrån ikea! sök på barstolar, så finns den där :D typ 169 eller något sådant bara. väldigt bra!

2010-05-06 @ 20:50:09
URL: http://aminis.blogg.se/
Postat av: Anonym

amina! sök "tamanala" på google. du kommer svimma av priserna. jag dör. på riktigt amina. jag tror jag avlider

2010-05-07 @ 10:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0