stereo love- edward maya

det är bara att tagga till när låten slås på. spotify listan bara rullar, och jag blir bara mer och mer taggad. sitter och försöker slappna av med frida genom att skriva av oss, men det funkar inte. typ. vill bara att jag ska bli trött och sova, sedan gå till min apu, hem och fixa mig, åka iväg och ba köraaaa!!!! åh, jag längtar fna till tusen :D vad fan äre med mig?!?!? det är som att jag .... jag vet inte. typ, har vunnit en miljon. och älskling är så fin i sin nya frisyr och hårfärg. bella är världens bästa på att färga och klippa, och hon borde ha MVG I FÄRGLÄR, dumma lärare. nu vet ni de!

eeeh.... :D:D herrå. älsakr robert

Kommentarer
Postat av: bels

och du är så bra! <3

2010-05-28 @ 16:30:43
URL: http://isabellaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0