vad gör man inte?

fanny gjorde det här testet när hon egentligen skulle plugga, så antar att jag också ska göra det.... har ju tråkigt! 

Tio första
Första bästa kompis: Jennifer eller angelica. ifrån brynäs! 
Första bil: har inte fått någon. men vill ha en grön bubbla :D 
Första husdjur: katter tror jag
Första semester: turkiet
Första jobb: telefon försäljare
Första köpta skiva: typ mora träsk eller något annat skit. 
Första riktiga kärlek: robert jansson :)<3 
Första piercing: öronen
Första konsert: hehe, darin 

Nio senaste

Senaste alkoholdrycken: hm.. någon häxblandning som jag och alec gjorde ganska desperat!! hahah
Senaste bilfärd: hm.. i söndags, fick skjuts av roberts far till tåget. 
Senaste filmen du såg: smala sussie
Senaste ringda telefonsamtal: älsklingen
Senaste bubbelbadet: jadu, säg det.. 
Senaste spelade cd: Idol cd'n, som jag och rebecca spelade in när vi var på audition. 
Senaste puss: min baby! 
Senaste gången du grät: påse nu.. någon gång förra veckan när allt var kaos. 
Senaste måltiden: äcklig jävla köttfärsås och överkokta makaroner -.-

Åtta har du någonsin

Dejtat en av dina bästa kompisar:
nääeeej. 
Blivit arresterad: hm.. jaa hah
Blivit kär vid första ögonkastet: kär har jag väl aldrig blivit vid första ögonkastet, men med robert så blev jag ju typ intresserad första gången vi träffades. l
Fastnat med blicken i någons urringning: jag brukar göra det med flit ibland, jag älskar tuttar! fast bara om de är fina såklart. 
Fått ditt hjärta krossat: ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det: haha tror det 
Haft ett one night stand: nope
Busringt till någon: haha, tro mig. det har jag! 

Sex saker du gjort idag

1. gått i skolan
2. paddlat kanot
3. pratat med älskling i telefon
4. skrattat med frida
5. planerat med frida
6. dragit en fni med frida

Fem favoritsaker utan rangordning

1. robert
2. datorn
3. alla godisaffärer
4. sommarlovet
5. min nya klänning som jag fick av älskling :)


Fyra personer du kan berätta allt för:
1. robert
2. sanna
3. alec
4. -


Tre val

Blått eller rött? blått
Sommar eller vinter? sommar
Choklad eller chips? choklad och chips :D


Två saker att göra innan du dör
1. skaffa barn och gifta mig med robert.

2. få ett bra jobb och bli framgångsrik och verkligen nå mina mål

 

En sak du ångrar: dom som står mig nära vet, och det är ingenting jag går ut på internet. sory :D

 

okej, nu jävlar ska jag plugga :(



Kommentarer
Postat av: Frida

Du å jag Amina, du å jag <3

2010-05-25 @ 17:29:13
URL: http://fridalouiselundin.blogg.se/
Postat av: alec

Haha den blandningen var INTE okej xD spillde vi inte ut den på golvet? Det var väl den du och jag halkade i, hahahah



btw...hihi tack <3

2010-05-26 @ 21:58:22
URL: http://cookiesandmilk.blogg.se/
Postat av: Kevin

Du nämner typ aldrig dina bästigaste storebröder. Fyfan vilken elaking du är :(((



P.S: Du är skyldig mig svart hårfärg. Och en hårfärgning. Och du är skyldig My en hårfärgning.

2010-05-26 @ 22:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0