veckoschema, för att minnas lite!

okej, let's see. lär göra som sandra och vara lite cool för att se vad min vecka består av, för det känns nämligen som en bra vecka. 

Måndag: Skola, hem, plugga.
Tisdag: Skola, jobba, hem.
Onsdag: Slaget, stan med frida, jobba, träffa robert, hem.
Torsdag: Skola, jobba, hem.
Fredag: Apu, hem och fixa mig, parre med b-rudarna, hem och sova.
Lördag: 9månader med älskling, bio och sen mys i sängen hela natten.
Söndag: Fortsätta mysa i sängen, och sedan åka hem. 

ja, det känns riktigt bra. en slapp dag i skolan, nämligen fredag. efter det ska jag och frida ner på stan och kirra lite grejjer. sen jobbar jag lite och får cashflow och sen får jag äntligen träffa baby. jo, jag gillare. men längtar som en gris till fredag... måste som sagt plugga. hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0