what happens in skutskär?

fredagen den 28, fan vad jag såg fram emot den. fira sara med mina underbara klasskamrater och ha fett kul! men, jag kanske var en gnutta för taggad. jag fick nämligen bara vara där i två timmar, och jag kan tänka mig att en och en halvtimme av dom så var jag knappt medvetande. mamma kom och hämta mig runt elva, och vi var där runt nio, låter det kul? jag kan iallafall säga som så att jag hade kul den stund jag minns, och jag vill tacka tjejerna för att dom ringde mamma och tog hand om mig sså pass mycket dom kunde :) och även be om förlåtelse för att det råkade spåra, jag hade verkligen inte planerat att det skulle gå så pass övver styr, jag har väldigt mycket ångest över det. det var verkligen en kväll jag ville minnas och spendera flera timmar av, men det gick som det gick. lördagen var jag med min älskling, vi bråkade mestadels hela tiden... på våran niomånadersdag, och bion vi såg sög. det blev en ganska misslyckad dag. men idag har vi haft det underbart, och det är så jobbigt att åka ifrån honom :( jag saknar honom redan. det gör så ont att veta att vi inte får sova med varandra igen förrens om flera dagar. jag älskar dig pojken min! imorgon är det måndag, då ska jag pallra mig till skolan och skämmas ögonen ur mig inför my classmates... hehe. och nu blire tacos, hungrig fast jag åt för två timmar sen. hejdå bloggläsare som hatar mig när jag skriver långa inlägg. hehehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0