ensam lämnad igen. 
jag kan inte ens gråta. 
är så jävla arg och besviken bara.. 

jag orkar inte vara ledsen, jag är fan inte värd det. jag är värd så jävla mycket bättre! men det känns så fel.. det känns så jävla fel. jag såg en ljus framtid med dig, jag såg barn och giftermål och hela köret.. jag menar det verkligen. det kändes verkligen som att jag hade hittat den jag skulle dela resten av mitt liv med.. därför är jag så tom nu. det känns så fel och konstigt. jag känner verkligen att något fattas och att något är fel.. 

jag ska vara stark och klara det här. Lovar.

Kommentarer
Postat av: Alec

Du är starkare än du tror <3

2010-11-04 @ 19:45:56
URL: http://cookiesandmilk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du förtjänar verkligen bättre. Han har visat sig vara ett svin och ovärdig din kärlek. Jag hoppas att du för din egen skull inte förlåter honom om han nu kryper tillbaka, han har ju tydligt visat att han inte är någon att lita på. Du kommer hitta någon mycket bättre och det är han som kommer stå som en idiot sen och ångra att han behandlat dig så som han gjort.



I princip hela din familj tycker illa om honom så han var nog inte den rätte för dig.

2010-11-05 @ 14:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0