but nobody knew how much she blamed herself

blev precis dumpad... IGEN. Börjar bli van nu. Tycker bara det är så jävla synd att man ska ställa upp så grymt mycket på en person, när den i frågan har svikit en på det värsta viset man kan.. och så visar sig det bara vara helt i onödan? Då blir man bra less :S 

Annars så känns de kul, för de är snart 300 pers som kommer på festen :D hur skönt som helst! 100 pers till bara, så blir de perfa ;) Hoppas på en grymt rolig kväll, och att vakterna vi äntligen fixat gör sin sak bra. 

Imorgon så åker jag tidigt till Bel för att fixa extensions i håret, så jag blir lååånghårig :) 110 slingor, så hoppas det räcker. 


förut hade jag ju långt hår, men dum som man va, klippte jag av de.. pörsk! Ska spara ut nu, så de blir bara finte. Nu ska jag ut o röka och typ ringa en kompis och vara arg!! HEJ

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva lite hur man tar sig till Maskeraden, buss och sånt? Sen hur länge man kan vara där och så vidare. Lite information för oss som inte blivit inbjudna till evengemanget?

2010-11-03 @ 20:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0