Ett bra inlägg, som fan.

EN ledig onsdag. Gud vad skönt, tänkte jag igår, med lite sovmorgon! :) Men ICKE. Klockan sju imorse kom några jävla hantverkare hit och börja borra i betong, så sen dess har de låtit som ett jävla helvete här!!! Så fort de blev tyst i några sekunder så försökte jag somna om så fort som möjligt, lyckades några gånger, men halv tio lessnade jag och gick upp. 

Känner att jag inte orkar vara hemma i det här jävla oljudet, så jag åker iväg till en vän som också är ledig idag.Lär vandra en bra jävla bit för att komma fram dock, men det är de värt ju. Bussen går 23 över, och jag har grymt tråkigt, så jag måste hitta något att göra för att fördriva tiden tills jag ska gå ca kvart över. nej, shit vilket intressant inlägg kände jag nu. Tror vi stannar här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0