I'm a little drunk and I need you now

Idag är det tisdag, och Bartenderskolan, och våran tv funkar inte. Ganska less.. hoppas den börjar fungera igen så att jag kan bänka mig framför tvn till kl 10 och slå på trean förFAN. 

Hade kanske världens roligaste tågresa hem med Fredrika, Hillevi och Julia. Jag skrattade så att jag höll på att svimma av.. åh, herregud. Påtal om att svimma av, jag var kanske en minut ifrån att dö igår. Drack cola och fick vätska i lungorna, så jag kunde inte andas, det var nog bland det läskigaste jag varit med om. Tillslut gjorde jag en flygspya rakt ner i soptunnan och började andas igen.. det var en sämre tågresa dock. 

Annars är det onsdag imorgon, och jag är ledig. Har ingen aning om vad jag ska hitta på, men de får man väl lösa på annat vis. 

har inget annat intressant att förmedla, så vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0