i'm not a robot

Söndag. Vilket jävla höstlov de har varit. Dem värsta dagarna i mitt liv.. och det har känts som en jävla evighet. Det ska nästan bli skönt att komma till skolan så att man är omringad runt folk hela tiden, det är när man är ensam som man brister ihop. 

Annars blev lördagen en lyckad kväll tycker jag :D De kom jätte mycket trevligt folk och jag dansade som en jävla apa med mina polare! Råkade dock trampa emma på foten så hon har riktigt ont nu, SORRY :D Men de va kul som fan haha. Man blev ju 2500kr rikare också, sitter ju inte helt fel. Blir väl en del av resan till Magaluf eller en P&L biljett.. vi får seee. Kanske ska försöka sova med tanke på att klockan är halv tolv och de är skola imorgon, vilket innebär att jag ska upp kl sex.. fyfan. Bilder kommer antagligen komma, antingen här eller på fb. Vi får se helt enkelt. Nu lär jag kissa också, tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0