i'm ridin solo

Hej, de va ett tag sen. hehe. Hela helgen har spenderats hemma hos robert, då vi hade 14 månader i fredags. Han fick 10 rosor och en jätte fin tshirt utav mig, hoppas han blev jätte glad! De var en jätte mysig fredag, och jag hade hur kul som helst med min bebbe. På lördagen låg vi mest och drog oss i sängen hela dagen kändes det som. Och på söndan åkte robert till Värmland kl 11, så då var det bara att ta farväl. 

Åkte hem till matilda då och fixade lite inför halloween festen, senare kom hillevi. och runt fem åkte vi in till Uppsala och åt på kina och sedan kollade vi på Paranormal Activity 2. FYFAN VAD BRA DEN VA! Åh, den va grym. men lite spårad, skrek ju inte alls lite. man var ju inte alls skräckslagen och fick hjärtattack var och varannan minut. jag och hillevi skrattade för att vi var så jävla rädda.. fy :D Sov sen hos luffe med matte, mysigt. 

Imåndagd, igår då alltså så åkte jag till alec och mös lite, senare kom emma. blev bara massa struntprat och en massa letande efter maskeradkläder! Så taggad tills på lördag :D Idag är det tisdag, jag är hemma och har ingenting att göra. Vill träffa lina, men hon vägrar ju svara på sms :) puss på na! här kommer lite bilder hihi .

här kommer ett litet smakprov på min utklädnad till på lördag! kan någon gissa vad jag ska vara? 
(HAHAHAHAHAHAHA SÅ JÄVLA FUULT!)
Om det är någon som vill komma på våran Halloweenfest i Karlholm, Folkets hus, på lördag så är det bara att hojta så bjuder vi in er i vårat evenemang på facebook eller skriver upp er på listan. Dock 95+!

Kommentarer
Postat av: Felicia Udenius

Hej!



Skulle bara dubbelkolla att jag var uppskriven på listan, och sen höra när det börjar? :D

2010-11-02 @ 20:47:52
URL: http://feliciaudenius.blogg.se/
Postat av: LINA

Det var faktiskt så att jag inte hade någe batteri i telefonen, gumman!

2010-11-03 @ 09:19:34
URL: http://linaahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0