jag älskar dig så mycket, att jag hatar mig

jag bara önskar att min magvärk går över någon gång.. men det kommer den väl aldrig göra så länge mitt hjärta är i tusen bitar. orolig och nervös mage 24/7 är inte det härligaste. Jag har gråtit varenda dag sedan i onsdags, jag orkar fan inte mer.. 

jag vill bara ha allting som de va förut.. jag vill ha min älskling.. jag vill inte vara vänner.. det är så jävla jobbigt att inse, att gå och vänta på att KANSKE få höra "Ja, jag vill försöka med dig igen. Jag ger dig en chans till." Jag vill bara bevisa att jag kan så mycket bättre.. jag kan offra allt nu, jag gör vad som helst. 

Jag är så jävla kär, jag kan inte tänka på något annat än dig.. Det här har varit dom värsta dagarna och nätterna i mitt liv, även fast folk inte märker de. jag har blivit ett proffs på att lägga över en fasad, och de blir väl till att fortsätta med det.. over and out
mitt hjärta slår för dig. 
Du var ljuset i mitt liv, och det enda jag ville var att du inte skulle släcka de..

Kommentarer
Postat av: smet

du är så stark minis! puss på dig

2010-11-08 @ 19:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0