om du vill ha mig nu, kan du få mig så lätt

I fredags hade jag aaaaaaaaas kul, även om jag inte minns så jäääätte mycket direkt. men fick ju vara med helt underbara människor och pussas hela kvällen, så jag antar att jag var på topp, tills senare då :) och på lördan var jag med bästa, firade även första advent med samma underbara person, hur mysigt som helst var det. 

Inatt sov jag inte speciellt mycket, vilket resulterade i att jag har varit helt sjukt trött hela dagen, så jag planerar att sova snart så jag orkar upp imorgon då jag far iväg till skolan 06.23.... kan de bli värre? Speciellt i den här kylan, SKJUUT MIIIIG!!! Annars så skulle jag och robert haft 15 månader idag.. :( önskar att allt var som förr, saknar honom så jävla mycket. jag saknar oss! Jag älskar dig

Nu kommer lite bilder ifrån fredags! KramiZzzZZZZZAaaaaaaaaaar

awsome ppl<3

fick världens finaste blommor när vi firade 5 månader, helt klart bäst!
Och här hade  vi enbart vart tillsammans en vecka, gulle :D
ett år.. Bästa tiden i mitt liv, no matter what. 
Jag tycker att det är du och jag mot världen. nu! 

Nu händer de annat... SÄNGEN DIRR. tjarrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0