på onsdag på onsdag på onsdag

HEJ. idag efter skolan följde jag med tubert hem, var massa mys, men var helt slut, så jag somnade för ett litet tag. När jag åkte hem fick jag vänta på mitt underbara tåg i FYRTIO JÄVLA MINUTER!!! det var så sjukt jääävla kallt. eftersom tåget var så sent, så missade jag min buss, därav kom min mor och hämta mig, rätt av henne. 

jag är så jävla taggad inför imorgon, heeeelt sjuuuukt.. ni får se när jag kommer hem varför :d
SJUKT TAGGAD INFÖR FREDAG OCKSÅ!! fest i skyttorp med robert och empi, ska bli så jäkla kul. grymt taggad på att festa, sist va på halloween, så nu ska vi ba köra :) RÄTT AV OSS!!

nu måste jag krypa till kojs, men innan måste ja bara säga att jag tycker att r. är den bästa människan som finns i hela världen.. :) hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0