vi var oslagbara tillsammans

Det har varit en fin helg, och veckorna flyter på som vanligt tycker jag. Det är måndag, och när man vaknar dagen efter så är de fredag igen, man hinner liksom inte med. 

I fredags så följde jag med en kompis till gävle för lite shopping hah, sen så gick jag på öppen scen med tjejerna och efter det så åkte vi hem till luffe och satt uppe till fyra på natten och prata om allt mellan himmel och jord, sen sov vi i typ 5+ grader... frös ihjäl. 

på lördagen drog vi oss in till uppsala för att äta på kina, och sedan bar det av hem till frida där vi rökte vattenpipa och skrattade ihjäl oss åt våra dåliga skämt. älskar våran humor, asså shiiiiit.. 

Idag är de söndag, åkte hem till en p0lare som jag älskar mest. pratade och tog lillfingret på att vi ska läxa upp oss, en otroligt bra dag har de varit!! =D 

är så glad, för jag är klar med min småföretagande kurs, så slutar två på måndagar nu, istället för fem, grymt skönt, även sovmorgon på fredag pga de ;) älskart. juste, beställde även körkort och hälsodeklaration idag, så att mankan börja övningköra snart.. har varit lite seg på den fronten :P vill fan ha körkort i sommar!! tjarrååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0