hej :P:PP;P:P pgubbe

heeeej min ÄLSKADE, ÄLSKADE blogg. (not) 

kom precis hem ifrån tierp, efter en jäktig eftermiddag. nejdå, den va faktiskt inte så jäktig :P satt på sjukan igår från klockan 17.00-22.45, sen fick jag åka taxi hem! åkte dock till robert istället. vilket var hur skönt som helst att få träffa honom. min jävla kramp i magen va fucking urinvägsinfektion, jag har suttit på en AKUTmottagning i 6 timmar för att få pencilin utskrivet :S de är fan skam. skulle hämta ut medicinen idag på apoteket, hade dom skickat recept till dom då? NEJ, de hade dom inte. så här sitter jag... ensam i mitt rum, ont i magen och i urinröret, utan pencilin och antibiotika. Så förjävligt! Jävla sjukhus. hatar de! 

hursomhelst. stannade hemma idag och kramades med robert istället, mycketmycketmycket mysigare och skönare
^^ (skoja hehe). va en runda på tierpsmarknan också vettu, köpte med mig lite remmar. synd ba att dom smaka skit. köpte brända mandlar till robert, de förtjänar han eftersom han tog hand om mig inatt. 

På lördag är det en månad kvar tills jag får veta om jag får ta ut tandställningen den 24 november. längtar! hoppas ni antecknar.. ehe ;pPpP kommer bli Women of the year, ni vet? tidningen... okej, de finns ingen tidning, men kommer bli de ändå, as snygg och fräsch look kommer jag få. man är ju bäst. jag skulle kunna ta upp en grej som är bra med tandställning, och de är ju då om man känner sig lite hungrig vid 11-tiden och man inte tagit någon lunch, då kan man alltid hitta lite frukost mellan tandställningen, vilket är super då. så slipper man lägga ner pengar på lunch också!

nej, de va allt för mig. ekonomin kommer ju bli sämre eftter tandställningen försvunnit, men de får man leva med. 
ska ba dra nu, herrå alla nördar som läser min blogGgG PUZZ :*(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0