Hejhopp

Jag ville verkligen vara med på idrotten imorse, och självklart försovar jag mig och missar den. Dagen rullade på som vanligt sedan, och slutade ungefär 13.45, så efter skolan gick jag på stan med emma och rebecca och satt med dom medans dom tröck i sig massa pizza :D mysiga tjejer de där!!

efter skolan var jag hemma en timme, sen begav jag mig iväg till tierp igen med fredrika och julia för att kolla när sara och fanny sjöng i tierp. duttiga tjejor. väl hemma halv nio så blev det av med sminket och att borsta gaddarna direkt och krypa ner till kojs. sitter vid fejjan nu och dsikuterar med polare, trevlans. saknar min pojke också, han ser jag imorgon.. längtar!


stilig som fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0