I was born to tell you I love you

jag vet att jag inte borde klaga eller vara ledsen. det finns så jävla många som har det så mycket värre, men ändå så gör man det. jag vill bara bort.. jag klarar inte av att vara hemma. jag klarar inte av att plugga. jag klarar inte av tanken på att ALLT är borta. att jag har slösat ett helt år på någon som inte bryr sig om mig. jag är tom, jag har ont. jag skulle bara vilja försvinna helt och hållet för ett tag och vakna upp när man mår bra igen. 

jag tycker verkligen att livet suger. livet gör alltid tvärtemot vad jag vill. jag har redan varit olyckligt kär i 2 år, och nu ska jag vara det igen. nu ska jag hamna i den där jävla skiten igen.. jag tycker redan jag har gjort tillräckligt på den fronten. man ska helt enkelt inte bli kär, det blir bara skit tillslut. och då står man där ensam och har ingen att vända sig till. jag är slut.

Secondhand serenade - Your call



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tittar in på din blogg då och då för att jag kan relatera till mycket av det du skriver.



Jag förstår exakt vad du går igenom nu och jag tycker verkligen att det är förjävligt att saker blev som de blev mellan er två, men det är hans förlust. Jag hoppas att saker löser sig för dig, det hoppas jag verkligen. Du är en otroligt vacker tjej med en fantastisk personlighet, låt dig inte nedslås av någon eller något. Ta dessa erfarenheter och bli ännu starkare.



När allt har vänt till det värsta kan saker bara bli bättre.

2010-10-17 @ 18:09:16
Postat av: amina

jag blir varm i hela kroppen. jag vet inte vem du är, men det kändes genast som att jag blev starkare.. tack. otroligt snällt sagt av dig :(

2010-10-17 @ 18:23:17
URL: http://aminis.blogg.se/
Postat av: Hanna

jag sitter och läser din blogg och precis som du säger här uppe känns det bättre när man vet att någon vet hur det känns. så det är skönt att läsa din blogg. jag vet inte exakt vad som har hänt för jag känner inte dig och du skriver ju inte så utförligt om det.. jag kan bara säga att du kommer må bra igen. bäst kommer du att må. men det tar sin lilla tid. var stark!

du och jag brukade prata när vi var riktigt små, jag vet inte om du minns mig :)

kram

2010-10-27 @ 16:22:40
Postat av: amina

sv hanna: jag tror jag kommer ihåg dig! :D de är skönt att veta ibland att folk förstår än. bara små ord betyder mycket, bara sådana här ord. det värmer så otroligt mycket :) Kram på dig!

2010-10-27 @ 22:32:00
URL: http://aminis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0