it's a cold and it's a broken hallelujah

Klockan är elva, och idag har jag gråtit så mycket så att jag fortfarande har ont i huvudet. Ni vet när man gråter, så kan man få jätte ont i huvudet efteråt och känna sig lite halft död? ja, så är jag fortfarande... as knas. 

idag var det fyrisdagen, gick ENDAST dit för att få se min lille nisse sjunga. ååå så fint det var. hon är så duktig min lille malin! blir så himla stolt och glad i hela kroppen. det är en bra fin vän man har. även om hon är skit jobbig ibland :S eheheh skoja

efter skolan så åkte jag hem till robert, hjälpte honom med hans powerpoint presentation som jag lovat, man e ju grym på sånna grejer liksom. jag mår mycket bättre nu iallafall. kom hem halv elva, och nu ska jag duscha, välja kläder, sitta vid facebook i typ flera timmar även fast ingenting händer (man är så jävla beroende). sen ska man slå på accepted, som jag nu mera börjat kolla på som kvälls film. Puss och kram, nu blire en natt cigg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0